Helpdesk Medialogic Support Center

Contact Us

Dupa ultimele actualizari, nu se mai incarca lista de firme din Saga

Dupa ultimele actualizari ale eTigris, nu se mai incarca firmele din Saga, eroarea fiind cea din imagine



Acest lucru se intampla deoarece se incearca rularea driverului Foxpro pe 64 biti, insa nu este posibil acest lucru. Pentru a rezolva aceasta situatie, este necesar sa comutati TOATE firmele din Saga in Client-Server din varianta cu baze de date dbf. Este posibil sa aveti firme pentru care nu mai lucrati, vor trebui comutate si ele. Firmele din Saga-web vor ramane asa, dar, eTigris nu va putea face interogarea din ele.


Deci, intrati in fiecare firma din Saga care nu e Client-Server sau Web si comutati-o in Client-Server. 

La final, ar trebui sa nu mai aveti fisierul cu firme.dbf ci config.fdb (in folderul Saga).

Dupa ce ati incheiat, configurati Calea Saga in eTigris ca in tutorialul de aici

https://helpdesk.medialogic.ro/articles/127959-conexiune-etigris-tigris-expert-rpa-saga